Isvak

Hej! Usch vilken dag det här har varit alltså. Först hade vi vanliga lektioner i skolan sen framåt eftermiddagen gick vi ner mot sjön för att bada isvak. Det var nog det värsta jag gjort i hela mitt liv, kallt som bara den! Sen gick vi till sporthallen för att basta, det var den längsta vägen jag gått, kändes det som eftersom man var så kall och blöt. När jag kom ut ur bastun kände jag mig jätte yr och såg typ svart med ändå inte, helt sjukt och det går inte att förklara. Föll ihop på golvet men jag svimmade aldrig, men var himla nära på att göra det. Så jag hade tur! Utan den hjälp jag fick kanske jag hade svimmat, tack så mycket alla!
Nu mår jag bättre, bara lite huvudvärk och illamående annars mår jag bra, ska försöka plugga lite nu eftersom vi har prov på fredag. Puss'



DAT ASS! :3

2013-02-15 // 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback